Divendres de foguerons al Jaç Roig
Divendres d'activitats al Jaç Roig.
Vine a donar sang
El proper divendres 31 de gener es farà a Capellades un nou acapte de sang, a la tarda, de 16 a 21h.
Nova visita del bus consum
La propera visita del bus consum serà el dimecres 5 de febrer al matí, de 10.30 a 11.30h
Xerrada sobre alimentació saludable
El Pla Educatiu d'Entorn organitza una xerrada sobre alimentació saludable per a infants de 0 a 3 anys.
Teatre de Festa Major amb Hitchcock
Per la Festa Major d'Hivern farem teatre.
Cinema amb Las vidas de Sing Sing
Una de les propostes d'aquesta Festa Major d'Hivern és el cinema del divendres 7 de febrer, a les 7 de la tarda.
Espectacle familiar de Xarxa Quo No Vadis
Al febrer Xarxa ens portarà una adaptació d'un clàssic, amb La Pera Llimonera.
Estrena de la nova sardana de Xavier Cassanyes
El compositor capelladí Xavier Cassanyes estrenarà una nova sardana aquest diumenge a l'XI Aplec d'Hivern de La Garriga.
Teatre escolar amb Un tros de pa
Teatre escolar per als alumnes més petits, de I3, I4 i I5 el dimecres 12 de febrer.
La Trama porta Montserrat Tura
La conferència col·loqui del mes de febrer a La Trama portarà a Montserrat Tura per parlar sobre Els catalans a l'holocaust.
Teatre professional amb Fairfly
El cicle de teatre professional proposat per La Lliga porta aquest mes de febrer "Fairfly" de la companyia La Calòrica.
Presentació literària
El capelladí Franc Guinart serà l'encarregat de presentar el llibre "Sotto Voce" de Gal Gomila.
Dins el Cicle Gaudí veurem Marco
Dins el cinema del Cicle Gaudí es projectarà Marco el divendres 21 a les 7 de la tarda.
Documental i xerrada participativa
Documental i xerrada participativa el diijous 27 de febrer, a les 19h, al Teatre La Lliga amb entrada lliure.
Tipus Tots Notícies Agenda Categories Totes les categories Any Mes Tots Gener Febrer Març Abril Maig Juny Juliol Agost Setembre Octubre Novembre Desembre Ordre El més antic El més nou Cercar