Vista d'un grup d'estudiants a la Deixalleria
Aquesta setmana, 3 grups de 1r d'ESO que estan fent el treball de síntesi sobre reciclatge i cicle de l'aigua han visitat les instal·lacions de la Deixalleria Municipal.
Els estudiants han repassat l'evolució del porta a porta des de la recollida que es feia fa 50 anys amb carro i cavall -que es cremava a la muntanya de la Roca del Batista- fins la moderna recollida Porta a Porta on cada dia es recull una fracció de residu.
També han vist com a la Deixalleria s'agrupen els residus en funció de la seva composició, facilitant el seu transport separat i el seu posterior tractament.
Com a part del seu treball de recerca han fet una batuda perls voltants de Capellades recollint tota mena de residus, que han portat a la Deixalleria, on els han assesorat per dipositar cada materal al seu contenidor corresponent.
En agraïment, i ja que estem en plena onada de calor, han tingut una petita remulladeta...