Teatre i música per als alumnes de les escoles capelladines

Dijous, 25 d’abril de 2019

El dimecres 24 d’abril ha estat dedicat a la música i al teatre, que s’ha ofert als nens prop de 500 alumnes des de P2 fins a quart de primària.

Aquesta és una proposta que enguany no s’ha fet el mateix 23 d’abril perquè els centres capelladins han fet festa.

Pel matí els nens i nenes des de P2 fins a P5, prop de 160, han anat passant en diferents torns per la Sala d’actes de la Biblioteca El Safareig per gaudir de la música i l’espectacle del Jaume Ibars, que els ha explicat diferents contes, amb l’acompanyament de la guitarra.

Aquesta és una proposta que s’impulsa des del Pla Educatiu d’Entorn a la Sala d’Actes de la Biblioteca El Safareig, des que es va obrir, fa sis anys.

Els més grans, cicle inicial i mitjà, han omplert la plaça Verdaguer amb la companyia Teatre Nu i el seu “Teatre arrossegat de Catalunya”. Les dues llegendes catalanes que han explicat, la Cérvola blanca i el Patufet, han connectat molt amb els alumnes.

Darrera actualització: 25.04.2019 | 10:28