Just tornant de Setmana Santa a Capellades començarem una Setmana Cultural amb propostes molt variades.
Les dues primeres seran el dimarts. A les 6 de la tarda a la Biblioteca El Safareig es presentarà el conte “Algú com jo”, de la Roser Romà, a la Biblioteca El Safareig. A dos quarts de 8 del vespre a Paper de Música es podrà gaudir del recital “Una llum constant”, amb Lluís Homar i Xavier Albertí al piano. Aquest serà el cinquè any que la Biblioteca El Safareig proposa un recital amb acompanyament de música amb protagonistes de primer nivell. Les entrades valen 12 euros i es poden comprar a entrapolis.com o bé a taquilla el mateix dia.
El dimecres 23 és Sant Jordi i serà també el dia amb més activitats. Al matí tindran un caire més escolar. Els més petits tenen la matinal de contes a Cal Ponet, de 10 a 12h, amb “L’arbre de les sabates”, de la Cia. Titelles Pea Green Boat. Per als de primària, a la plaça de Catalunya, a les 11h, concert espectacle amb Rock per a xics.
A la tarda l’acció passarà a la plaça Verdaguer, amb les parades de llibres, roses i entitats de la vila, de 5 a 19.30h. Es començarà amb una xocolatada i s’acabarà amb una trobada d’autors locals, que han publicat obra en aquesta dècada.
També a la Biblioteca es farà un conta contes de Sant Jordi amb Fina López.
El dijous 24 a les 6 de la tarda, a la Biblioteca, es presentarà un altre llibre, “Amor i somni”, de Cesar Rampe, a càrrec de Teresa Costas. Més tard, a les 19.30h, trobada del Club de lectura per parlar del llibre “Una lectora poc corrent”, d’Alan Bennett .
El divendres 25 d’abril també hi haurà dues propostes. A les 17.15h a la Biblioteca es farà un taller de clauers de Sant Jordi, amb Lourdes Busquets de El Taller. Més tard, a les 19h i al Teatre La Lliga, representació del recital poètic del Dia Mundial de la Poesia produït per la Societat La Lliga.
El cap de setmana tenim 3 propostes. El dissabte a les 12.30h s’inaugurarà a Casa Bas la mostra “Descobrint Joan Romaguera”, amb escultures, dibuixos i pintures d’aquest capelladí. Es podrà visitar en els horaris habituals de la sala.
Dissabte també tindrem al Celler Puigjaner, a les 19h, el Concert d’arpa amb Esther Piñol i Grífols.
Finalment el diumenge 27 d’abril acabarà la intensa Setmana Cultural amb la representació de l’obra “L’impostor o el Tartuf”, de la Cia. 4x4. Amb aquesta obra també s’acabarà la 2a. Mostra de Teatre Amateur que ha organitzat La Lliga, amb molt bona acollida del públic.