Segueix la programació de la Setmana de la Música

Dijous, 22 de novembre de 2018

Des de dissabte Capellades està celebrant els actes de la segona Setmana de la Música.

Cada dia s'ha pogut gaudir amb una proposta: l'exposició fotogràfica a Casa Bas de l'Oliver Adell, l'espectacle musical del grup Play Back Il·lusió, el taller de descoberta de l'orgue dels alumnes de sisè, el poderós recital de la Carme Sansa amb el Jaume Mallofré a l'acordió, l'Audiciona't amb la guitarra barroca catalana com a protagonista i l'espectacular Jordina Biosca amb el guitarrista David Garcia.

Aquesta setmana de la Música encara té recorregut amb la Conferència exposició "1896-2016, 120 anys de formacions musicals a Capellades", a càrrec de Josep Loredo que es farà avui divendres a dos quarts de vuit al Teatre La Lliga.

Dissabte a partir de les 12 del migdia a la cantonada del carrer Garbí amb Major, concert de combos de l’Escola de Música de Capellades.

A la tarda, a les 7 a Paper de Música, Concert de Tardor amb la soprano Mercedes Gancedo i la pianista Beatriz González, Finalistes del 28è. Concurs Internacional Paper de Música.

A la nit, a les 9 a l’església-capella Mare del Diví Pastor de Capellades, Concert de Santa Cecília amb la Coral Noves Veus, la Coral de Binèfar i la Coral Levare de Sant Pere de Ribes.

Finalment, per al diumenge 25 de novembre a la una del migdia al Teatre La Lliga, també dins dels actes de commemoració del 2N Dia contra la Violència Masclista, Concert-vermut de les Balkan Paradise Orchestra.

Darrera actualització: 22.11.2018 | 21:12