Novembre acaba tot celebrant Santa Cecília
Per Santa Cecília a Capellades se sumen els actes diferents, però sempre amb la música com a fil argumental.
Això s’ha pogut plasmar amb un nou “Audiciona’t” que va portar prop d’una cinquantena de persones a la sala d’actes de l’Escola de Música de Capellades per participar d’una sessió molt pedagògica on el protagonisme va ser pels Preludis de Bach, interpretats per Montserrat Sabaté i explicats per Xavier Cassanyes.
La variació musical va continuar el divendres amb l’actuació de les cerverines Band Tokades posant en escena “Entranya”, una creació musical i gestual que aposta per cridar des de dins i reivindicar la seguretat de totes, fer tribu per créixer de manera individual i col·lectiva.
El dissabte l’estil va ser també reivindicatiu, però totalment diferent. La coral Jardines Humanos Colectivo va omplir la platea de La Lliga amb la seva música i instruments recitant la cantata de Santa Maria d’Iquique, emocionant molt al públic.
Finalment el diumenge al matí la música i la dansa van servir per inaugurar la Biennal d’art que s’impulsa entre els ajuntaments de Sant Pere de Riudebitlles i Capellades. “Paper en blanc” és una performance que posa en comunitat l’espai sonor i la dansa.
Les obres de la Biennal d’art seran al Mirador del Museu Molí Paperer de Capellades fins al 29 de gener.