I el 17 d'agost s'acaba la Festa Major de Capellades

Dimarts, 18 d’agost de 2026

Després de molts dies La Prèvia i La Festa ... finalment arriba el darrer dia de Festa Major, el 17 d'agost.

El dilluns es va llevar més tard i els primers a oferir proposta van ser els Suitcase Brothers & Friends, protagonistes del cinquè vermut de la Festa Major.

La Font Cuitora es va omplir de blues, amb un talent i un bon rotllo genial per deixar bon record.

Després de dinar l'acció es va animar i diversificar. Per una banda propostes familiars a la plaça Catalunya, començant amb l'animació del Guillem el Trapella i acabant amb "Reagge per xics" del Cuc Quàntic versionant les cançons més clàssiques i una bona animació.

D'altra banda el Cercatasques de la FMP portava també música amb la Txaranga de la FPM i molt ambient pels carrers i bars de Capellades.

I encara a la Font Cuitora hi havia més música, en aquest cas havaneres de l'Espingari. Per tancar el concert, la Bella Lola, amb ventalls enlloc de mocadors!

I la nit va portar teatre, amb una piscina amb prop de 400 persones rient molt amb les bromes del Carles Xuriguera i el Fel Faixedas i el seu "Un xou no fa istiu".

Tot va acabar encara amb més ritme, en aquest cas de la mà de l'Always Drinking Marching Band, que va recollir amb xou i música el públic de la Piscina i el va portar a la plaça Verdaguer on tot va acabar primer amb coets i finalment amb una copa de cava!

Darrera actualització: 18.08.2026 | 14:02