Ens ajudes a decorar la Biblioteca?
Avui dimarts hi ha prevista una tarda de manualitats a la Biblioteca El Safareig de Capellades. La temàtica són els animals del mar, que els nens i nenes crearan des de diverses tècniques.
Aquesta és una activitat gratuïta que necessita d’inscripció prèvia ja que l’aforament és limitat. Es farà a partir de les 6 de la tarda.
D’altra banda, aquests darrers dies de curs continuen les visites escolars a la Biblioteca El Safareig. Tal i com és habitual de cada any les escoles de Capellades i de les rodalies venen amb els seus alumnes a conèixer el funcionament de l’espai i els serveis que s’hi donen. Les visites s’organitzen en funció de l’edat dels alumnes. Per exemple els més petits de la llar d’infants o de parvulari, tenen una estona per mirar contes per la seva banda i després n’escolten un, tal i com van fer ahir dilluns els nens i nenes de la Llar d'Infants Vailets de Capellades. Els més grans aprofiten per fer recerca d’informació dels temes que estan treballant i també per conèixer com funciona el préstec o com es fan les recerques.
L’any passat, per exemple, es va fer un total de 35 visites escolars, que van portar fins la Biblioteca un total de 910 alumnes. D’educació infantil van ser 20 grups, amb 491 alumnes. De Primària, 14 grups amb 360 alumnes i 2 d’ESO amb 59 alumnes.