El comerç capelladà presenta la campanya de Nadal
Dimarts, 9 de desembre de 2014
Avui dimarts Capellades Comerç ha presentat la campanya prevista per aquest Nadal, amb la presència del regidor de Comerç, Juli Moreno.
Tal i com han destacat els mateixos botiguers, la campanya es centra en 4 eixos principals. En primer lloc a partir d’aquesta setmana ja es tornen a repartir entre els comerços associats les butlletes. A cada compra que es faci s’entregarà una butlleta que cal omplir amb les dades de contacte. Finalment el dia 10 de gener, al matà es farà el sorteig de 3 premis entre tots els participants. En total, es repartiran 1750 euros en premis.
En segon lloc, els botiguers han explicat que aquest cap de setmana es farà un Mercat de Nadal, amb productes relacionats amb aquestes dates.
El tercer eix d’aquesta campanya nadalenca continua amb una iniciativa que ja s’ha fet els darrers anys amb molt èxit. Només l’any passat van ser més de 250 nens i nenes els que van fer cagar el Tió. Enguany es farà el dia 24 a les 12 del migdia a la Plaça Verdaguer.
I finalment la novetat més destacada i que suposarà més esforç és el Saló de la Infà ncia que s’organitza conjuntament entre Capellades Comerç i l’Ajuntament de Capellades, amb l’empresa Jou Esports com a coordinadors. El Saló es farà del 29 de desembre al 4 de gener, excepte el 31 a la tarda i el dia 1 que estarà tot tancat. Les activitats es faran al Pavelló Poliesportiu, combinant les parades esportives amb les tradicionals com maquillatge o dibuix. A més a més també hi haurà propostes puntuals com ara ponis i tallers diversos. El preu de l’entrada són 4 euros per nen, però si es presenten tiquets de compra de 20 euros, serà gratuït.
Darrera actualització: 10.01.2017 | 12:58