Desè comunicat de l’Ajuntament de Capellades arran de la crisis generada pel Coronavirus

Dilluns, 23 de març de 2020 a les 01:00

L'Ajuntament de Capellades substitueix les beques menjador que hi havia fins ara amb les noves “targetes menjador”.
Als alumnes dels centres d’ensenyament de Capellades que gaudien de beques menjador els està sent lliurada una targeta amb la qual podran proveir-se de productes alimentaris als establiments de la vila.

La mesura afecta 60 nens corresponents a 45 famílies en situació desafavorida i aconsegueix no empitjorar la situació d’aquests infants que tenien garantit un àpat diari mentre estaven escolaritzats.

D'altra banda, des de l'Ajuntament de Capellades, en coordinació amb el Consell Comarcal de l'Anoia, s'està trucant a totes les persones més grans de 75 anys per demanar-los si necessiten aliments o medicaments. Aquests dies s'ha creat una borsa de voluntaris que s'encarrega de fer les compres per a persones grans o en situació de dependència, per tal que aquest col·lectiu més vulnerable no hagi de sortir al carrer.

Amb solidaritat i responsabilitat, afrontem la pandèmia a casa nostra.

Capellades, 23 de març 2020

Darrera actualització: 23.03.2020 | 20:23