Concurs Fotogràfic de la Festa Major de Capellades

Dimarts, 19 de setembre de 2023

L’Agrupació Fotogràfica Capellades i l’Ajuntament de Capellades han organitzat el 6è. Concurs Fotogràfic de la Festa Major de Capellades.

Aquest dissabte s’ha reunit el jurat i ha valorat les 81 obres, de 17 autors, que s’han presentat al concurs. El Jurat, format per Pere Rivera i Emili Sancha, s’ha reunit a Cal Ponet i ha emès el veredicte per a les dues modalitat presentades.

Així, en el tema Correfoc Memorial Toni Miquel el guanyador ha estat “Sota el foc” de Miquel Estrada que s’emportarà el Trofeu Ajuntament de Capellades. El segon lloc ha estat per Jordi Estrada amb “Dimonis” i el tercer per Alfons Oliva amb “Drac”, que s’enduran un diploma.

En el tema Festa Major el primer premi és per “Gegants” de Mª Rosa Tiana, el segon “Contrabaix” de Pepe Arana i el tercer “Qui són aquests” de Miquel Estrada. Els 3 tindran un trofeu de l’Ajuntament de Capellades.

L’entrega de premis es farà el dissabte 30 de setembre a les 12 del migdia a Casa Bas, la sala municipal d’exposicions. En aquest mateix espai s’obrirà seguidament una exposició amb les imatges participants i els guardonats tant d’aquest any com d’altres edicions.

L’exposició a Casa Bas es pot visitar dissabtes i diumenges de 12 a 14h fins el diumenge 15 d’octubre.

Darrera actualització: 19.09.2023 | 11:55