Capellades surt a diferents rutes de la nova revista Valls de l'Anoia

Dilluns, 30 d’abril de 2018

El Consell Comarcal de l'Anoia, Anoia Turisme, ha editat una nova revista que recull 12 rutes que es poden fer a peu per l’Espai Natural de les Valls de l’Anoia al sud-oest de la comarca de l’Anoia, i que transcorren pels municipis de Vallbona d’Anoia, Piera, Els Hostalets de Pierola, Cabrera d’Anoia, Masquefa, Capellades, La Pobla de Claramunt i La Torre de Claramunt.

En aquest recull, les 3 darreres rutes es dediquen a Capellades. La Ruta 10 es titula "Volta a Capellades" i en un recorregut circular de 12'78 quilòmetres coneixerem el territori proper a Capellades i el seu llegat històric i natural Tal com destaca la guia, "pujant fins al nucli de Vilanova d’Espoia recorrerem un bosc frondós fins a arribar al petit poblet que conserva encara tota la seva tradició. De tornada a Capellades gaudirem dels camps de vinyes i de la plana que s’entén amb la presència del castell de Claramunt i la muntanya de Montserrat al fons".

La Ruta 11, "Camins de Paper" ens convida a "seguir riu Anoia avall per endinsar-nos als termes boscosos de Vallbona d’Anoia i Cabrera d’Anoia. Una zona on podrem gaudir de la natura i descobrir dos molins paperers, un d’ells dins de l’única colònia industrial de tota la conca de l’Anoia. Aquesta és una de les rutes proposades dins dels 5 itineraris pels camins del paper". Surt del Museu Molí Paperer, està considerada de dificultat alta i té 18'34 quilòmetres.

Finalment la Ruta 12, "Pujant a Miramar", ens donarà una nova visió del municipi de Capellades i obtindrem una fantàstica panoràmica del Capelló. "Pujant dalt de Miramar en un dia clar podrem veure el mar i una visió de l’amplitud de la comarca de l’Anoia. De tornada passant ja pel riu Anoia i el seu passat industrial podrem fer parada i fonda al veïnatge dels Vivencs". També està considerada de dificultat difícil i té una durada de 14'60 quilòmetres. 

Darrera actualització: 30.04.2018 | 11:36