Capellades ha celebrat Santa CecÃlia organitzant la 7a. Setmana de la Música
Han estat 8 actes diferents, pensats per a totes les edats i públics i han tingut molt bona acollida.
El tret de sortida va ser el concert de Santa Cecília que un any més va anar a càrrec de la Coral Noves Veus, que es va acompanyar de la Coral Riudebitlles. Els assistents van poder gaudir de la música i del moment emotiu que va ser el reconeixement que se’ls va fer a dos cantaires, després de gairebé 50 anys sent part de la Coral.
El diumenge va tornar a La Lliga el Grup Play Back, que va tenir molt bona acollida en la presentació del seu nou espectacle.
La setmana va continuar el dimecres amb una proposta doble. Primer les famílies van omplir la Biblioteca el Safareig amb els contes musicals que va explicar la Gisela Llimona. Després, l’acció va traslladar-se a La Lliga, on el guitarrista Eduard Iniesta i l’actriu Mercè Sampietro van conquistar tothom amb la presentació de “Mixtures”.
El dijous es va fer un nou Audiciona’t amb un concert de piano d’Antoni Besses a un pleníssim auditori de l’Escola de Música de Capellades.
Divendres la proposta també va ser doble. Al matí els alumnes de sisè de les dues escoles de la vila van participar en un nou taller de descoberta de l’orgue de l’església de Santa Maria de Capellades. En Berenguer Montserrat va explicar totes les interioritats d’aquest instrument poc conegut pels joves.
Al vespre els joves van tenir el Concert de l’Escenari Jove, una proposta treballada entre l’àrea de Joventut i La Lliga. Així fa unes setmanes es va organitzar un concurs per escollir els millors intèrprets i ara, dins la Setmana de la Música, s’ha fet el concert dels guanyadors, el grup de dansa You Are the Reason i el grup de música Trap Cave + un artista convidat.
La darrera proposta de la Setmana de la Música ha estat el també molt ben acollit concert del pianista Albert Gàmez, acompanyat del grup Igualada Gospel Choir.
El regidor de Cultura, Àngel Soteras, valora molt en positiu aquesta setmana ja que “des de la primera edició el nostre objectiu és presentar la música de maneres molt diferents i arribar a públics ben variats, joves i públic familiar inclosos. Com sempre, combinem els nostres recursos i utilitzem diferents espais, municipals o no, com la Biblioteca El Safareig, el Teatre La Lliga, l’Escola de Música o l’església i col·laborem amb entitats com la Coral Noves Veus o La Lliga”.