Capellades es suma als actes de la Setmana de la Sostenibilitat
Serà una sortida per la muntanya pensada per disfrutar en família, amb un recorregut molt assequible per a tots els nivells i amb teatralitzacions d'elements patrimonials (Safareig, Font Cuitora) al llarg del recorregut.
L'Ajuntament de Capellades compta amb la col·laboració del Grup Teatral de Capellades i la secció Caminant per la Comarca d'Aemdekp.
Es previst sortir a dos quarts de deu del matí des de la Plaça de Missa en direcció a Camaró, Pla de la Brossa i tornar per la muntanya. Aproximadament el recorregut és d'una hora i mitja. Per participar a la cursa no cal inscripció i és gratuïta.
El lema d'aquest 2013 és “Aire net – Fes el pas!”. L'objectiu és cercar noves formes de mobilitat allunyant-nos del domini absolut del cotxe particular, cap a un transport més sostenible, segur i saludable. Tal i com es destaca a la mateixa web de la Generalitat, “canviant la nostra manera de desplaçar-nos podem augmentar els nostres nivells d'activitat física, contribuir a millorar la qualitat de l'aire que respirem a les ciutats i ajudar a prevenir els accidents de trànsit”.