Avui Capellades ret homenatge al President Companys

Dijous, 15 d’octubre de 2020

El dia ha començat amb el llançament de les Salves en honor al President Companys que cada any organitza ERC Capellades a les 7 del matí.

L'acte institucional es farà a les 7 de la tarda al carrer de Lluís Companys davant el monument homònim. Primer es faran els parlaments i acabarà amb les ofrenes florals.

Aquest any el darrer acte serà a les 8 i 15, al Teatre La Lliga, amb la representació de l'obra "Mort a les cunetes", de David Pintó i Joan Valentí.

Tal com es destaca en el programa de mà, el muntatge narra "la història de "La Fossa de Can Maçana o els Fets de Súria": l'afusellament de vuit republicans,  civils, que van ser trets la nit del 9 de febrer de 1939 de la presó de Manresa, i la fuga d'un novè, Josep Nin, que ho va poder explicar. La fossa encara no ha estat localitzada".

Aquest és un homenatge a les 8 persones que van ser assassinades a peu de carretera per un escamot de guàrdies civils.

L'entrada per a aquesta representació és gratuïta, però caldrà fer reserva d'espai a entrapolis.com i seguir totes les mesures del Covid-19

Darrera actualització: 15.10.2020 | 09:49