Aquest dijous es farà la primera Taula de Dones de Capellades
Tal i com detalla la mateixa regidora, Adela Morera, “la Taula de Dones parteix de la idea de construir, amb la participació activa de les dones de la vila, el projecte que volem en el nostre municipi. La Taula pretén ser un espai de debat, de feedback, de recollida de demandes, impressions i sobretot, de construcció del model de municipi que volem des d'una perspectiva de gènere. Un municipi mirat amb ulls de dona, on les dones en puguem ser protagonistes i incidir en les qüestions que ens afecten”.
Aquesta taula s'iniciarà coincidint amb la commemoració del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones.
A banda, però d'aquesta efemèride, a l'ordre del dia també es proposa valorar la campanya “Estimo com vull...” de la Festa Major i aportar idees per a properes campanyes i activitats.
Des de la regidoria d'Equitat s'ha enviat cartes a totes les entitats de la vila, amb l'objectiu que hi participin el màxim possible de dones.