2 equipaments turístics nominats als Guardons del Turisme de l’Anoia
El dijous 19 de novembre es celebrarà una nova edició de la Nit del Turisme a l’Anoia, una jornada on s’entreguen els premis dels Guardons del Turisme de l’Anoia per reconèixer la tasca dels projectes i iniciatives que contribueixen al desenvolupament turístics de la nostra comarca.
Hi ha 3 categories: Experiència turística, Ambaixador de l’Anoia i Trajectòria empresarial i vinculació al territori. Capellades té 2 equipaments nominats a les dues primeres categories.
Així les visites nocturnes a la Cinglera del Capelló opten al guardó “Experiència turística” que reconeix les propostes que destaquen pel seu valor diferencial, la qualitat i la capacitat d’enriquir l’experiència del visitant.
Per la seva banda el Museu Molí Paperer de Capellades opta al guardó “Ambaixador de l’Anoia” en reconeixement als atractius turístics que contribueixen a donar a conèixer la comarca i a projectar-ne el patrimoni, la cultura i els recursos.
Els guanyadors de cada una de les categories són escollits en aquesta ocasió pels agents turístics de la comarca.