Festes del carrer de Capellades
La Capvuitada de Corpus serà a primers de juny i això voldrà dir que a Capellades celebrarem les nostres festes més tradicionals: les Festes del Carrer.
L’edició 2026 arribarà amb una novetat: els tortells no es repartiran per les cases i caldrà anar a recollir-los als punts habilitats. La Comissió de Festes del Carrer estarà cada dia a diferents zones de cada barri i les persones que tinguin el tiquet, caldrà que passin per allà a recollir els seu tortell.
Aquest serà l’únic canvi d’una festa que començarà el divendres 5 de juny amb el pregó a la plaça Verdaguer, on hi tornarà a haver una catifa de flors, la novetat de l’any passat que va tenir molt bona acollida i per això s’ha incorporat al programa.
La resta seguirà igual, amb matins de panera per als més petits i tardes de treure ball primer a cada barri i després a la Piscina Blava. Dissabte serà el Barri de les Bledes, dilluns el Barri del Ruc, dimarts el Barri del Gegant, dimecres el Barri del Ninot i dijous per acabar el Barri de les Places. El diumenge també es farà la festa infantil, al Pati de La lliga.
Tothom qui vulgui més informació, col·laborar o comprar qualsevol producte de merxandatge podrà anar a la paradeta informativa que aquesta setmana és al matí, fins dissabte, de 10 a 13h a la plaça Verdaguer.
La setmana vinent la paradeta hi serà al matí d’11 a 13 i a la tarda de 17 a 20h, també a la plaça Verdaguer.