Sessió ordinà ria del mes de setembre
La sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament de Capellades es fa el dijous 2 d'octubre.
L'ordre del dia comença amb l'aprovació de l'acta anterior i el donar compte dels darrers decrets d'alcaldia.
La sessió segueix ambla proposta de protocol d'adhesió a l'espai 5.12 de la Diputació de Barcelona i amb la proposta d'aprovació de la delegació a la Diputació de Barcelona de la competència selecció de la constitució d'una borsa supramunicipal de treball en la categoria tècnic/a d'educació infantil per sistema d'oposició.
També destaca la modificació del calendari fiscal 2026 de la taxa d'Escola Bressol Vailets i el conveni de col·laboració entre el Consell Comarcal de l'Anoia i l'Ajuntament per promoure el desplegament de polítiques locals de joventut 2022-2025.
Abans de precs i preguntes hi haurà temps per la proposta d'aprovació del conveni marc de continuïtat de la xarxa intermunicipal de transició escola-treball de l'Anoia Sud, la provosta d'parovació de l'ordenança reguladora d'intervenció edificació sòl i subsol i la proposta de moció de VdC-CUP en rebuig a la sentència del TSJC contra el decret de règim lingüísitc.
La sessió es pot seguir pel canal You Tube de l'Ajuntament de Capellades.