L'Esbart Dansot viatja a Bulgària
L'Esbart Dansot participa en un intercanvi a Pazardjik, Bulgària.
Aquesta trobada amb un grup de dansa tradicional es farà entre el 10 i el 14 de juliol, amb diversos actes programats.
El programa, en bulgar a la imatge adjunta, comença dimecres a les 22:05 sortint cap a Sofia (Bulgària), on s'espera arribar a les 01:55 h del dijous 11/7. Des d'allà, l'Esbart es desplaçarà cap a Pazardjik que està a uns 100 kms. de Sofia (lloc a on dormirem cada dia)
Actes previstos: dijous 11/7 a les 13:00 h, trobada oficial amb les autoritats municipals de l'Ajuntament de Pazardjik. Després de dinar, visita al Museu Històric, la Galeria de les Arts i el Museu Etnogràfic
19:30 Taller de danses al Parc de l'Illa de la Llibertat
(es ballarà el Ball Pla de Capellades, sardanes i danses típiques de Bulgària).
Divendres 12/7:
Visita a Plovdiv - capital de la cultura europea 2019, dinar allà i després tornar cap a Pazardjik
20:00 h. Espectacle de danses Esbart Dansot & Mepak a la plaça Municipal Konstantin Vélitchkov o bé a la Sala Maéstro Atantassov (en cas de mal temps).
Dissabte 13/7:
Sortida cap a Pechtera
9:00 Visita al museu dels automòbils del socialisme
10:00 Sortida cap a Tsrantcha
11:00 Espectacle de danses Esbart Dansot & Mepak
després dinar i sortida cap a Pazardjik
sopar
diumenge 14/7 Sortida cap a Sofia
Ruta per monuments històrics i culturals: La Catedral Alexandre Nevski, l'Assamblea Nacional, la Universitat de Sofia, etc (en funció del temps)
19:20 tornada a Catalunya