Campanya de promoció del petit comerç

Dilluns, 15 d'octubre de 2018 a les 00:00

L’Ajuntament de Capellades s’ha sumat a la campanya engegada des del Consell Comarcal de l’Anoia, “Jo compro al poble, jo compro a l’Anoia... I tu, per què?”.

La campanya es fa amb l’objectiu de promocionar i dinamitzar el petit comerç de l’Anoia potenciant les compres en els municipis de la comarca. Està impulsada des del Consell Comarcal de l’Anoia, a l’Àrea de Promoció Comarcal i compta amb el suport de la Diputació de Barcelona.

La presentació s’ha fet aquest dimecres, a la seu del Consell Comarcal de l’Anoia amb la vicepresidenta de l’ens comarcal, Maria Sayavera, qui ha explicat que el Consell Comarcal treballa des de fa anys en campanyes per promocionar el comerç local, que porten a dinamitzar a més del mateix comerç, la vida social i l’economia del municipi. D’aquesta, però, ha volgut destacar que és una campanya que va enfocada més enllà de les botigues, ja que dona el protagonisme al client amb la pregunta «I tu, per què?».

A través del testimoni de veïns i veïnes de diferents pobles de la comarca que compren a l’Anoia, la campanya vol influir en la decisió de compra dels ciutadans perquè escullin consumir al seu poble i en el petit comerç potenciant les compres en els municipis de la comarca tot posant en valor l’existència del comerç local.

Així, amb la imatge i missatge real d’aquestes persones trobarem declaracions sobre els motius de per què compren al poble: “per confiança”, “per aprofitar el temps”, “per la relació entre persones”, “per l'activació de l'economia local”, “per proximitat”, “per tracte familiar”, “per qualitat i coneixement dels productes”, “per estalvi energètic i econòmic en transport”, “per manteniment dels llocs de treball”, “per servei”....

La campanya que ha estat realitzada per diferents empreses de serveis de l’Anoia; EVVO Retail en el disseny, Joan Soler en la fotografia i Global Production amb la confecció dels vídeos, consta i té previst el desenvolupament d’un seguit d'accions,  activitats i diferents elements comunicatius que s’han dissenyat per que tinguin presència tant al carrer com a les xarxes socials amb l’objectiu que el missatge, la compra al petit comerç de l’Anoia, arribi al màxim de públic possible.

“Jo compro al poble, jo compro a l’Anoia... I tu, per què?” estarà activa al llarg de 4 mesos. D’octubre fins al gener els anoiencs anirem descobrint els perques de la compra al poble de la veu dels seus 12 protagonistes.

Darrera actualització: 15.10.2018 | 19:14