Espai web municipal de Capellades - www.capellades.cat

S'estan ultimant els actes del Mercat Figueter

Des de l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Capellades s’està treballant en la preparació del Mercat Figueter, que arribarà com sempre amb moltes propostes per a tots els gustos.

Enguany, tal i com marca el calendari, el segon diumenge de Quaresma serà el dia 20 de març. Els actes, però començaran el divendres, amb la presentació d’una nova entitat, l’Associació Esports de Muntanya de Capellades. Dissabte, hi haurà al vespre una xerrada sobre l’entorn de la indústria, el comerç i les tradicions, i a la nit un concert per al jovent.

El diumenge es podrà gaudir durant tot el dia, en els circuït habitual, de les propostes figueteres. D’una banda, amb la representació històrica d’un Mercat Figueter antic a la Plaça Catalunya, amb demostracions d’oficis tradicionals, actuacions i música pels carrers. D’altra banda, amb totes les botigues, serveis, parades i atraccions que omplen el Mercat Figueter.

A més a més també hi participarà el Museu Molí Paperer, amb demostracions de com es fa el paper a mà i l’Abric Romaní amb visites al jaciment.

Ajuntament de Capellades
C/ Ramon Godó, 9 - 08786 CAPELLADES -  BCN-  Tel. 93.801.10.01 - Fax 93.801.39.69
capellades@diba.cat
Powered by COCO