Espai web municipal de Capellades - www.capellades.cat

Capellades té dos nous Plans Directors

Els serveis tècnics de l’Ajuntament de Capellades estan acabant de revisar dos projectes que l’equip de govern ha sol·licitat a la Diputació de Barcelona.

El Pla director d’abastament d’aigua potable a Capellades té dos objectius principals. El primer és realitzar un inventari de la xarxa de subministrament de la vila. El segon és definir les actuacions necessàries per adequar la xarxa d’abastament d’aigua a les necessitats actuals i futures. Per tal d’acomplir aquest objectiu, s’ha realitzat un anàlisi de la situació actual fent-ne una diagnosi i fent propostes d’actuació per millorar la xarxa. El cost d’aquest pla és de 15.000 euros, però s’ha comptat amb una subvenció de la Diputació de 10.500 euros.

Molt similar és l’objectiu del Pla director de clavegueram, que amb la finalitat d’elaborar un inventari de la xarxa de Capellades s’ha fet tot un seguit de treballs de camp. Amb l’inventari acabat també s’ha procedit a fer la diagnosi corresponent. El cost d’aquest pla és de 24.969,60 euros, dels quals la Diputació n’ha finançat 17.500.

Ajuntament de Capellades
C/ Ramon Godó, 9 - 08786 CAPELLADES -  BCN-  Tel. 93.801.10.01 - Fax 93.801.39.69
capellades@diba.cat
Powered by COCO